Levensvatbaar

Ik lees: “Je baby is vanaf nu levensvatbaar.” maar denk er meteen bij dat hij of zij toch maar beter nog even blijft zitten! Er zitten nog veel te veel to do lijstjes in mijn hoofd, zowel voor de baby als voor mezelf! Wel hoop ik dat hij of zij tijdens de komende week met het hoofdje naar beneden zal tuimelen, anders wordt het sowieso een no go voor de thuisbevalling wat toch wel een beetje teleurstellend zou kunnen zijn.

Gisteren ben ik trouwens gestart met het opknappen van een draagwieg waar mijn broer, zus & ikzelf nog vele uurtjes in hebben doorgebracht als klein mini mensje! Het was even zoeken naar de juiste stoffen, ik wou ook niet overdreven dure stoffen aanschaffen omdat het een extraatje is: in principe zal het kleintje genoeg slaapmogelijkheden krijgen. Maar tegelijkertijd wou ik toch wel wat kwaliteit, het is tenslotte de bedoeling dat ik hem of haar er met een gerust hart in te slapen kan leggen. Het is uiteindelijk een basic, effen stof (donker blauw, Sammtex, €2,5/m) geworden voor de rand, kap en matrasje en een stofje met print (zeehondjes & pinguïns, Veritas, €7,95/m) als dekentje.

Nu op naar het volgende projectje!

