Een eerste Give Away pakje!

Een goede maand geleden startte ik met deze blog en eerlijk… Het blogwereldje bevalt me wel! Ik heb intussen uiteenlopende blogs leren kennen waar ik wel altijd iets van kan opsteken of waar er toch wel altijd iets van blijft hangen. Ook de reacties die ik al kreeg waren best nuttig en kon ik best wel appreciëren!

Afgelopen maand deed ik trouwens ook voor het eerst mee aan een Give Away, gewoon omdat ik het weggevertje wel echt heel leuk vond en onder het motto ‘je weet maar nooit’ deed ik maar eens mee. Het was een Give Away ter ere van het vijf jarig bestaan van de blog van één van de eerste madammen waarvan “volger” werd! Breng haar zeker eens een bezoekje: Tiene.
Het was dan ook een ontzettend aangename verrassing om er te mogen lezen dat ik met Blognell de winnaar van haar Give Away werd en gaf ik haar uiteraard ook snel mijn gegevens!

Het fijne aan het pakje dat ik van haar deze week in mijn bus vond, is dat ze het niet zomaar in een enveloppe gestopt had, maar ook nog eens mooi ingepakt had en er een leuk kaartje bij had gestopt! Ondanks ik weet wat voor moois in het pakje zit, zal het pakje nog eventjes gesloten blijven en komt het in onze mand met allerlei kadootjes die we reeds gekregen hebben voor ons kleintje!

Alvast een klein voorsmaakje van het pakje voor jullie:

Give Away van Tiene

Wie nieuwsgierig is naar wat er in het pakje zit kan al eens een kijkje nemen op 5 jarig bestaan en Give Away! anderen mogen nog een twee tal maandjes samen met mij afwachten: het spreekt voor zich dat er hier een foto zal pronken wanneer onze kleine ukkepuk het kadootje zal showen!

