Een Zo Geknipt! kadootje!

Ik schreef er al eerder over, maar het zelf gemaakte kadootje uit Zo Geknipt! (het eerste boek) is uiteindelijk afgeraakt! Het boek was een zeer aangename en verrassende ontdekking in de plaatselijke bibliotheek! Hier en daar heb ik me zo vrij gevoeld om wat te freestylen en wat af te wijken van het voorgeschreven patroon en beschrijving, maar heet dat net niet creatief zijn?!

Tot voor kort ontweek ik maaksels waarbij ik een rits moest instikken, maar deze keer kon ik er niet onderuit en ging ik er voluit voor! Blij dat ik dit in de toekomst niet meer uit de weg hoef te gaan!
Voor het eerst dus een rits ingestikt, en of ik fier ben op het resultaat!

Aangezien de tas een (uitgesteld) kerstkadootje voor de zus zal worden, hoef ik ze uiteraard niet vol te stoppen met babyspullen (alhoewel zij de trotse meter zal zijn) maar liep ik nog even langs de wereldwinkel om ze op te vullen met (h)eerlijk lekkers!

Ja! Ik ben een fan (en stiekem ook vrijwilliger) bij de wereldwinkel!
Maar geef toe, het kadootje mag er best zijn denk ik?

DSC_0851

Vooral de twee voorzakjes lijken mij best wel handig!
Ik zei eerder al dat ik wat sukkelde met de riem. Deze is uiteindelijk goed gekomen, maar heb hem ook wel wat breder gemaakt als voorgeschreven. Ook heb ik er extra plakkatoen in gebruikt om hem extra stevig te maken.

De volgende maaksels zullen volop in het teken van het kleintje staan, want het ziet er naar uit dat hij/zij er vroeger zal zijn als gepland. Maar hierover later meer, wel staat vast dat het kleintje ons geduld serieus op de proef stelt, lekker knus thuis bevallen absoluut geen optie meer is en onze kleine ukkepuk hoogstwaarschijnlijk in het hokje “prematuur baby” zal geplaatst worden.

