Een swap kadootje

Geheel onverwacht was het niet: ik had mezelf ingeschreven en de (vrijwillige!) beheerders op de hoogte gebracht dat de baby er vroeger zou komen dus ik wist wel dat ik één dezer dagen een klein pakje kon verwachten. En ja hoor! Vorige week kwam manlief binnen en zwaaide hij met een pakje dat in onze brievenbus zat!

En wat werd ik verwend! Niet één, twee, drie maar liefst vier! kleine leukigheden zaten er in mijn swap pakje! Mijn “fairy godmother” heeft in ieder geval haar best gedaan en is er in geslaagd iemand gelukkig te maken!

Swap

Wat een heerlijk initiatief, die babyboomswap! Gewoon te weten dat er mensen tijd steken in het maken voor iemand anders, zomaar omdat ze dat graag doen. Omdat ze dat willen doen!
Hoe hartverwarmend!
In ruil mag mijn fairy godmother binnenkort zeker en vast een geboortekaartje samen met een suikerzakje verwachten!

Babyboomswap, babyboomwat?!
Ga gerust een kijkje nemen in de Swapperdeswap groep op Facebook!

