Geboortering

Geen bos bloemen, geen overdreven lovende woorden maar een gepersonaliseerde ring kreeg ik van manlief ter gelegenheid van de geboorte van ons zoontje. Toegegeven, ik had er zelf wat op aangestuurd, maar toch! Omdat we zo tevreden waren van het resultaat & service van de ontwerpster die ook onze trouwringen heeft gemaakt, kozen we ook nu weer voor haar: Hanne Schoofs

Het moet ongeveer twee jaar geleden geweest zijn dat we voor het eerst contact opnamen met haar. Tijdens Petit Bazaar in Gent “ontdekte” ik haar en was ik meteen weg van haar creaties. Samen met manlief ging ik enkele maanden later naar haar om er samen onze trouwringen te bespreken. En samen mag je bij haar best wel letterlijk samen nemen. En ook nu weer, we hadden wel ongeveer een idee in gedachten hoe de ring er zou gaan uitzien, maar door samen met haar rond de tafel te zitten kwamen we tot het idee om een verkleinde voetafdruk van ons zoontje te plaatsen op de ring.

En kijk eens hoe mooi het resultaat is:

En tot slot: wie nieuwsgierig is, ook dit weekend kan je Juwelen Hanne Schoofs vinden op Petit Bazaar!

