Geweldig eenvoudige kussensloop

Omdat we het aangekochte stoelkussen voor de eetstoel van zoonlief maar niets vonden, heb ik na zes maand E I N D E L I J K  mijn naaimachine nog eens uitgehaald! Het stoelkussentje dat bij de eetstoel hoorde was heel moeilijk proper te houden dus haalde ik het er al snel uit. Maar omdat ’t zoontje toch nog wat steun nodig heeft om mooi recht in de stoel te zitten haalde ik een oud kussen van onder het stof.

Ik dacht al zowat twee maanden elke dag dat ik eens een leuk kussensloopje zou moeten maken voor dat kussentje, ook omdat ik het dan al gemakkelijker enkel het sloopje eens in de wasmachine kan stoppen.

En voila, na twee maanden heb ik er mij gauw eens aangezet. Ik had net genoeg stof liggen om twee sloopjes te maken, handig voor wanneer er eentje in de wasmachine zit!

Stoelkussen

En ja hoor, ik weet het wel.
Je hoeft absoluut geen kenner te zijn om te weten dat een kussentje stikken poepsimpel is, maar… Wat deed het deugd om na al die maanden toch nog eens enkele uurtjes met potlood, schaar, stof & naaimachine bezig te zijn.

